2 Ağustos 2008 Cumartesi

Yol Tarifi

Bu adrese gitmek istiyorum. I want to go to this address
Marmaris'e git-mek istiyorum. I want to go to Marmaris.
Tren istasyonu-na gitmek istiyorum. I want to go to the train station.
Tuvalet nerede? Where's the toilet?
Otobüs durağı nerede? Where's the bus stop?
Otel adresim budur. This is my hotel address.
Sola dönünüz. Turn left.
En kestirme yol burası. This is the shortcut.
Üçüncü caddeden sola dönünüz. Turn left at the third street.
Biraz ilerleyiniz, sağa dönünüz. Walk a little, then turn right.
Köprüden geçince sağa dönünüz. After crossing the bridge turn right.
Sonra bir daha sorunuz. Later ask again.
Oraya otobüsle gidebilirsiniz. You can go there by bus.
Karşıda. It's across the street.
Üçüncü sokak. The third street.
Birinci cadde. The first street.
Çok yakın. It's very near.
Meydan. Square.
Üçüncü bina. The third building.
Biraz uzak. It's a little far.
Sultanahmet'e ne taraftan gidebiliriz? How can I go to Sultanahmet?
Lütfen bana haritada yolu gösterirmisiniz? Can you show me the way on the map?
Şile buraya ne kadar uzakta? How far is Şile from here?
Afedersiniz, Ayasofya'ya giden yol bu mu? Excuse me, is this the way to Ayasofya?
Bu yol tek yönlü mü? Is this a one way street?
Doğru yolda mıyım? Am I on the right way?
İzmit'e giden yola nasıl çıkabilirim? How can I get to the road to İzmit?
Sakarya'ya kadar dosdoğru gidin. Go straight ahead until Sakarya.
Yüz metre ilerden sola dönün. Turn left after 100 meters.
Yanlış yoldasınız, sekiz kilometre kadar geri gidin. You are on the wrong way, go back for 8 km.
Bu bölgenin yol haritası var mı? Do you have a map of this area?
Nerede ... bulabilirim? Where can I find ?
Buraya ne ka-dar uzaklıkta ? How far is it ?
Oraya nasıl giderim ? How do I get there?
En yakın....? The closest....?

Hiç yorum yok: